Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik een thuisparty boeken?

U kunt een thuisparty boeken via email: info@lesvitrines.nl. Een datum wordt in overleg gepland. Les Vitrines komt met de volledige collectie naar u thuis. Voor meer info verwijzen wij u door naar de homepagina: Thuisparty

 

Kan ik alleen bestellen via de webshop?

U kunt alleen bestellen via de webshop. Les Vitrines heeft geen winkel. Wilt u toch een keer de showroom/werkruimte komen bezoeken, de collectie komen bekijken en/of passen, dan kan dit op afspraak via email: info@lesvitrines.nl.
Les Vitrines exploiteert regelmatig een Pop Up Shop en is aanwezig op diverse evenementen. Deze zullen vooraf bekend worden gemaakt via sociale media en website. Via deze kanalen wordt aangegeven waar en wanneer deze plaatsvinden.

 

Heb ik een artikel gereserveerd als het in het winkelmandje zit?

Nee, een artikel is voor u als u het te betalen bedrag op rekening van Les Vitrines is bijgeschreven. Artikelen reserveren is niet mogelijk.

 

Ik kan niet met iDeal betalen en ben niet in het bezit van een credit card. Hoe kan ik dan iets bestellen?

U kunt een email sturen naar info@lesvitrines.nl. De bestelling wordt samen ingevoerd en u krijgt via email een bevestiging van de bestelling en betaalgegevens. Zodra de betaling is ontvangen (binnen 2 werkdagen) versturen wij de bestelling.

 

Wat kan ik doen als er iets mis is met een besteld artikel?

Les Vitrines controleert alle artikelen voor deze in de webshop worden geplaatst. Wij streven ernaar om kleding in te kopen van goede kwaliteit. Natuurlijk kan het gebeuren dat er onvoorzien gebreken zijn. Deze kunnen direct na constatering gemeld worden via email: info@lesvitrines.nl.
Les Vitrines zal te allen tijde zorg dragen om samen tot een goed oplossing te komen.

 

Kan ik een artikel laten inpakken?

U kunt dit aangeven in een door u verstuurde email: info@lesvitrines.nl Les Vitrines zal ervoor zorgen dat dit mooi ingepakt naar u wordt verstuurd.

 

Kan ik een bestelling naar een ander afleveradres laten sturen?

U kunt het afleveradres invullen op de betaalpagina van de webshop. Het ingevulde adres is altijd het afleveradres.

 

Hoe moet ik een artikel terugsturen als de originele verpakking is beschadigd?

U kunt het artikel terug sturen in de originele verpakking, of een verpakking die voldoet aan de eisen die ervoor zorgen dat het artikel tijdens vervoer niet beschadigt. Beschadigde artikelen ontstaan door een niet deugdelijke verpakking worden niet terug genomen.

 

Krijg ik bij retourneren van sale artikelen het volledig bedrag terug?

Ook bij artikelen die sale zijn krijgt u het volledige bedrag dat u aan Les Vitrines heeft betaald volledig terug. Wij verwijzen u naar de homepagina: Hoe werkt het? retour/ruilen.

 

Hoe zijn de maten aangegeven?

Alle artikelen in de webshop worden aangegeven n.a.v. de Nederlandse standaard maattabel.
Wij verwijzen u naar de homepagina: Maattabel.


Het is ten strengste verboden om tekst, kopieën, downloads, print screen en foto`s van de website www.lesvitrines.nl te nemen, te gebruiken of te publiceren zonder toestemming te vragen aan de rechtmatige eigenaar van deze website.
Voor verdere informatie over kunt u een e mail sturen naar: 
info@lesvitrines.nl
Mocht u alsnog een vraag of een klacht hebben, kunt u als volgt bereiken:
Email: info@lesvitrines.nl (indien nodig graag ordernummer en aankoopdatum vermelden)
Wij zullen uw vragen z.s.m. zowel binnen 24u beantwoorden.

CONTACT

sampleTel: 0475 318230
Mob: 06 28477619

sampleinfo@lesvitrines.nl

 

Inschrijven Nieuwsbrief